Korrektur lesen bitte

Hier könnt ihr Sätze und kurze Texte zum Korrigieren einstellen.
Antworten
dianawa
Bilingual Newbie
Beiträge: 3
Registriert: 7. Mär 2018 19:46
Muttersprache: Deutsch

Korrektur lesen bitte

Beitrag von dianawa »

Hallo ich habe gerade erst einen Englisch Kurs begonnen und wollte heute mit meiner Lehrerin, meine Englische Mitarbeiterbewertung durch gehen.
Leider hat sie mich ohne Angabe von Gründen versetzt.
Und ich muss die Bewertung morgen auf Arbeit abgeben.
Kann vielleicht jemand Probe lesen und mich ggf. korrigieren bitte????

Mr..... is fulfilling his tasks very conscientious. He possesses full professional experience and controls his work area very well. His behavior is exemplary compared to superiors and colleagues.

Mrs .... is well reliable employee. They controltheir space of activity well. She is a motivated person, they pursue a target good.

Mr.... corresponded to our requirements and exectations in each regadr. The quality of his results for working is always consistently satisfying. He always works with large reliability, determination and in a high work speed.

Mrs.... corresponded to our requiremnets and expectations in each regard. Mrs... often gets estimated of collegues as industrious and friendly coworker. She trained herself with commitment and success into her field of application.


Mr...is always well motivated. The quality of his results of working is always good. He works reliably and independently.

Vielen lieben Dank für die Hilfe.




Keswick
English Legend
Beiträge: 4800
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Korrektur lesen bitte

Beitrag von Keswick »

Guten Morgen,

Tut mir leid, dass gestern Abend niemand mehr online war um deinen Text zu korrigieren. Die Anfrage war zeitlich etwas knapp eingestellt. Brauchst du die Verbesserung denn noch?
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

dianawa
Bilingual Newbie
Beiträge: 3
Registriert: 7. Mär 2018 19:46
Muttersprache: Deutsch

Re: Korrektur lesen bitte

Beitrag von dianawa »

Ja bitte, ganz dringend.
Ich schwimme hier gerade total weil noch keiner was dazu gesagt hat und ich es benötige.

Keswick
English Legend
Beiträge: 4800
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Korrektur lesen bitte

Beitrag von Keswick »

dianawa hat geschrieben: Hallo ich habe gerade erst einen Englisch Kurs begonnen und wollte heute mit meiner Lehrerin, meine Englische Mitarbeiterbewertung durch gehen.
Leider hat sie mich ohne Angabe von Gründen versetzt.
Und ich muss die Bewertung morgen auf Arbeit abgeben.
Kann vielleicht jemand Probe lesen und mich ggf. korrigieren bitte????

Mr..... is fulfilling his tasks very conscientiously. He possesses full professional experience and controls his field of work very well. His behaviour toward his superiors and colleagues is exemplary.

Mrs .... is is a very reliable employee. She controls her space of activity (was soll das auf Deutsch heissen?) well. She is a motivated person, who pursues a target well.

Mr.... corresponds to our requirements and expectations in each regadr (was soll das auf Deutsch heissen?). The quality of his work results is always consistently satisfying. He always works with high reliability, determination and in a high work speed.

Mrs.... corresponds to our requirements and expectations in each regard (siehe oben). Mrs... is often regarded industrious and friendly coworker by her colleagues. She trained herself with commitment and success into her field of application (dieser Satz macht nicht wirklich Sinn, was willst du damit ausdruecken?).

Mr...is always very motivated. The quality of his work results is always good. He works reliably and independently.

Vielen lieben Dank für die Hilfe.
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

dianawa
Bilingual Newbie
Beiträge: 3
Registriert: 7. Mär 2018 19:46
Muttersprache: Deutsch

Re: Korrektur lesen bitte

Beitrag von dianawa »

Tausend Dank. :D :D 
space of activity = Arbeitsumfeld ??

in each regadr = verschrieben, =in each regard ?? = in jeder Hinsicht??

he trained herself with commitment and success into her field of application=hat sich mit Engagement nd Erfolg in sein Aufgabengebiet eingearbeitet??

Keswick
English Legend
Beiträge: 4800
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Korrektur lesen bitte

Beitrag von Keswick »

Keswick hat geschrieben:
dianawa hat geschrieben: Hallo ich habe gerade erst einen Englisch Kurs begonnen und wollte heute mit meiner Lehrerin, meine Englische Mitarbeiterbewertung durch gehen.
Leider hat sie mich ohne Angabe von Gründen versetzt.
Und ich muss die Bewertung morgen auf Arbeit abgeben.
Kann vielleicht jemand Probe lesen und mich ggf. korrigieren bitte????

Mr..... is fulfilling his tasks very conscientiously. He possesses full professional experience and controls his field of work very well. His behaviour toward his superiors and colleagues is exemplary.

Mrs .... is is a very reliable employee. She controls her working environment well. She is a motivated person, who pursues a target well.

Mr.... corresponds to our requirements and expectations in every sense. The quality of his work results is always consistently satisfying. He always works with high reliability, determination and in a high work speed.

Mrs.... corresponds to our requirements and expectations in every sense. Mrs... is often regarded industrious and friendly coworker by her colleagues. She successfully and dedicatedly familiarised herself with her area of responsibility.

Mr...is always very motivated. The quality of his work results is always good. He works reliably and independently.

Vielen lieben Dank für die Hilfe.
Ich habe es oben in violett eingetragen :)
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

Antworten