Hausaufgaben für die Arbeit so richtig??

Hier könnt ihr Sätze und kurze Texte zum Korrigieren einstellen.
Antworten
skavengerbmx
Bilingual Newbie
Beiträge: 3
Registriert: 29. Sep 2008 20:19
Muttersprache: Deutsch

Hausaufgaben für die Arbeit so richtig??

Beitrag von skavengerbmx »

So.. wir haben von unserem Lehrer einen Zettel bekommen wo fragen draufstehen die wir bis zur Arbeit (wird diese woche mittwoch geschrieben) alle fragen können "müssen". Da ich in den letzten 4 Zeugnissen echt schlecht war und ich mich dieses Schuljahr (9. Klasse) richtig bemühen möchte, frage ich hier nach Hilfe.. Also auf dem Zettel stehen 11 fragen drauf.. Die ersten drei hab ich schonmal fertig. Ich fang dann einfach mal an..

Frage 1:
Give at least three important reasons why a pupil at your age should want or need to learn English..

Antwort:
A pupil at my age should to learn English, because he need it in his Job. He must speaking English in the Holiday an he shuld learn English because it's the world language.



Frage 2:
What ate the parts of the United Kingdom and Gread Britain? Make a table and write in what you know about i.

United Kingdom ----- Great Britain
_____________/////_______________
England England
Wales Wales
Scotland
Northern Ireland

The Capital of England is London. There you can visit the Buckinghampalace or went shopping. The capital of Scotland is Edinburgh. There you can go to the House of kiltmaking. The Capital of Northern Ireland is Belfast. there you can make party.



Frage 3:
Name at least 10 nationalities and give the word for the language.

In Austrian there speak Austrian. In Russia there speak Russian. In Poland there speak pole. In Spain there speak spainiard. In Sweden there speak swede. In Danemark there speak Dane. The Dutch Person speaks netherlands. the people in the Czech Republic speaken Czech. In Belgium there speak Belgian..


Das sind dann die ersten 3 Fragen. Ich setz mich jetz dran und versuche die nächsten Fragen zu beantworten.. Ich bin bedanke mich schonmal vorher..

Grüsse

edit: Könnt ihr mir die frage 4 beantworten?

Frage: Explain in Detail why the British have always been susipicious of foreigners.




boert

Beitrag von boert »

Zudem solltest du dich nochmal im Grammatikteil dieser Seite umsehen
http://www.englisch-hilfen.de/en/inhalt_grammar.htm

und dir Gedanken machen, ob alle Woerter da oben so richtig geschrieben sind. Das kannst du zB mit Onlinewoerterbuechern wie http://www.dict.cc herausfinden.

Antworten