Native English speak from Australia looking for a partner

Let's speak English here.
Antworten
HaziqNordin
Bilingual Newbie
Beiträge: 4
Registriert: 10. Aug 2014 14:06
Muttersprache: English

Native English speak from Australia looking for a partner

Beitrag von HaziqNordin »

Hey guys! I'm from the land down under, Australia. I'm hoping to eventually teach English part-time and thought this might be a good place to practice doing so. I'm also learning German, so if you guys could help me with my German in exchange for me helping you with your English, that would be awesome. I'm interested in face-to-face conversation currently though, so add me on Skype so we can chat in German and English.

My Skype username is: see profile (don't be shy!!)

Hope to hear from some of you guys soon :)!!!!




mitch3ls
Bilingual Newbie
Beiträge: 9
Registriert: 17. Jun 2015 21:44
Muttersprache: Deutsch(German)
Wohnort: Austria

Re: Native English speak from Australia looking for a partner

Beitrag von mitch3ls »

Hey, I´m Michael, German Native Speaker form Austria. Unfortunately your skype name got censored, but you can add it in your profile, where I can see it. I´m going in the 4th grade grammar school, and now I can look forward to a Higher Technical Institute (directly translated, I´ve no clue of the Australian education system), which I´ll attend on next semester. In case of you being interested, you can find my skype username in my profile. :)
Hey, ich bin Michael, deutscher Muttersprachler aus Österreich. Leider wurde dein Skype-Name zensiert, aber du kannst ihn in deinem Profil hinzufügen, wo ich ihn sehen kann. Ich gehe in die 4. Klasse Realgymnasium, und kann mich nun auf eine HTL freuen, die ich nächstes Semester besuchen werde. Falls du interessiert bist, kannst du meinen Skype-Nutzernamen in meinem Profil finden. :)

Keswick
English Legend
Beiträge: 4797
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Native English speak from Australia looking for a partner

Beitrag von Keswick »

Hi mitch3ls,

ich befuerchte der Themensteller war seit August letzten Jahres nicht mehr aktiv im Forum, nur falls du dich wunderst solltest du nichts von ihm hoeren.

Gruss
Keswick
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

mitch3ls
Bilingual Newbie
Beiträge: 9
Registriert: 17. Jun 2015 21:44
Muttersprache: Deutsch(German)
Wohnort: Austria

Re: Native English speak from Australia looking for a partner

Beitrag von mitch3ls »

Dankeschön für die Info! Ich kenne wenige Foren, die so aktive und freundliche Mitglieder haben. :)
Trotzdem hätte ich gerne einen Native Speaker, der im besten Fall auch noch Deutsch lernen will. Hast du Rat für mich, wo ich sojemanden finden kann?

Keswick
English Legend
Beiträge: 4797
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Native English speak from Australia looking for a partner

Beitrag von Keswick »

Hallo,

Stelle hier im Forum vielleicht selber eine eigene Anfrage, wir haben ein paar Muttersprachler an Board, die vielleicht Interesse haetten :)
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

mitch3ls
Bilingual Newbie
Beiträge: 9
Registriert: 17. Jun 2015 21:44
Muttersprache: Deutsch(German)
Wohnort: Austria

Re: Native English speak from Australia looking for a partner

Beitrag von mitch3ls »

Thx, aber ich hatte schon Erfolg ^^

Antworten