Tagebucheintrag( kurz) Bitte korrigieren...

Hier könnt ihr Sätze und kurze Texte zum Korrigieren einstellen.
Antworten
Sunshine❤
Tongue Twister
Beiträge: 28
Registriert: 16. Mär 2017 09:35
Muttersprache: Deutsch

Tagebucheintrag( kurz) Bitte korrigieren...

Beitrag von Sunshine❤ »

Hi ihr Lieben, :rolleyes:
mir war etwas langweilig und daher habe ich mir einfach überlegt ein Tagebucheintrag zu verfassen. :freu:

Ich hoffe, es ist nicht todeslangweilig...
Für jede Korrektur wäre ich euch dankbar❤
Also hier:
Dear diary,
I hope your day was better than mine. You won't believe but I failed maths again. I just feel totally awful...My teacher lost hope in me and just said saidly: I didn't expect something better from you. Yes, you heard it right! My parents even were undescribably exhausted and they got extremely crazy: We won't talk to you till we see you have changed your attitude towards school and get better grades in school. Seriously? That's a great punishment, I mean I still can meet my friends and have my laptop at least. Why is everbody so complicated? Instead of supporting me, they are making my life a hell.
I am begging you lovely diary, please help me out of this problems.

I wish you a nice night!

Love

Lena




Keswick
English Legend
Beiträge: 4797
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Tagebucheintrag( kurz) Bitte korrigieren...

Beitrag von Keswick »

Sunshine❤ hat geschrieben: Hi ihr Lieben, :rolleyes:
mir war etwas langweilig und daher habe ich mir einfach überlegt ein Tagebucheintrag zu verfassen. :freu:

Ich hoffe, es ist nicht todeslangweilig...
Für jede Korrektur wäre ich euch dankbar❤
Also hier:
Dear diary,
I hope your day was better than mine. You won't believe it but I failed maths again. I just feel totally awful...My teacher lost hope in me and just sadly said: I didn't expect something better from you. Yes, you heard it right! Even my parents were undescribably exhausted (exhausted wuerde ich hier nicht nehmen, was moechtest du auf Deutsch sagen?) and they went extremely crazy: We won't talk to you until we see you have changed your attitude towards school and get better grades in school. Seriously? That's a great punishment, I mean I still can meet my friends and at least I have my laptop. Why is everbody so complicated? Instead of supporting me, they are making my life a hell.
I am begging you lovely diary, please help me out of this problem (or: these problems).

I wish you a good night!

Love

Lena
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

Sunshine❤
Tongue Twister
Beiträge: 28
Registriert: 16. Mär 2017 09:35
Muttersprache: Deutsch

Re: Tagebucheintrag( kurz) Bitte korrigieren...

Beitrag von Sunshine❤ »

Vielen dank für die Korrektur... :D Also ich wollte eigentlich sagen, dass die Eltern völlig enttäuscht von ihr sind.

Keswick
English Legend
Beiträge: 4797
Registriert: 30. Jul 2008 11:20
Muttersprache: Deutsch
Wohnort: Borough of Gateshead

Re: Tagebucheintrag( kurz) Bitte korrigieren...

Beitrag von Keswick »

Dann wuerde ich schreiben: Even my parents were undescribably disappointed in me... :)

Gern geschehen!  :wink:
Bitte keine Korrektur- / Erklärungsanfragen per PN.
British English (BE) Sprecher.

Sunshine❤
Tongue Twister
Beiträge: 28
Registriert: 16. Mär 2017 09:35
Muttersprache: Deutsch

Re: Tagebucheintrag( kurz) Bitte korrigieren...

Beitrag von Sunshine❤ »

Okay...Nochmal danke!!! :wink1:

Antworten